יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

רמת הגולן

טיול רנג'רים מסלול מופלא המשלב נופים פסטורליים אל מטעי איילת השחר ונחל מחניים המאופיינים בריח פירות קיץ רענן. נמשיך לכיוון עמק החולה, נחצה את נחל מחניים היפיפה הידוע במימיו הצלולים נמשיך לחרבת ירדה שם נעצור להפסקה מרעננת של אבטיחים. דה קרינה ביקור מודרך וסדנת שוקולד חווייתית ומהנה בה המשתתף יתנסה בהכנת יצירה אישית משוקולד עם שלל תוספות ומרקמים, מלוי פרלינים בגאנש וליקרים, גלגול טראפלס והתנסות בטכניקות שונות של יצירת שוקולדים. הסדנא מציעה מפגש קבוצתי מגבש ומהנה, סביב השולחן, חוויה של טעמים, מרקמים, צבעים וביטוי אישי של כל משתתף. בסוף המפגש, לאחר קירור קצר כל משתתף ייקח עימו את מעשה ידיו. עז 77 האדם והמכונה "עמק הבכא" - מיצג או קולי המציג בצורה מרגשת את סיפורי הגבורה בקרב על "עמק הבכא" ומעניק מימד מרגש לכל טיול ברמת הגולן. זהו שיעור בהיסטוריה ומורשת הקרב של צה"ל המדגישים את תעצומות הנפש של הלוחמים, את כח הרצון, המופת והדוגמא האישית. אי אפשר לסיים ללא תצפית על עמר הבכא שהפך לעמק הברכה תצפית אל עמק הבכא בו התנהל קרב הבלימה הקשה בימיה הראשונים של מלחמת יום הכיפורים בין כוחות שריון של צה"ל מגדוד 77 של חטיבה 7, בתוספת כח מחטיבה 188, כנגד כוחות שריון סורים גדולים שניסו לפרוץ לצפון רמת הגולן כחלק מהמתקפה הסורית. כיום המקום משמש לשטחי חקלאות פוריים המפיקים פירות מסוגים רבים ושונים באיכות מעולה וטעימה להפלא.

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

בחולות ניצנה

להלן תוכנית פעילות מהנה באגם ניצנים הכוללת: • קבלת פנים (קפה ומאפה) • שייט באגם • טיול ריינג'רים. • סדנת "נהיגה" עם "זחלני סלעים" (שלט רחוק עם רכבים מקצועיים.) • ארוחת צהרים • 10:00 – 15:00 הפעילות מתבצעת בסבבים ולסירוגין כל אורח יוכל להשתתף בכל הפעילויות המוצעות. פרוט הפעילויות: שייט באגם ניצנים - על המזח ימתינו לאורחים סירות פדלים / קייקים איתם יוכלו האורחים לצאת ל"מסע" חקר סביב האגם לשוט בינות לשיחי הקנה והסוף ולפגוש מעט מבעלי החיים אשר האגם הקסום הוא ביתם כגון: (אגמיות, אנפות לבנות, לוטרות, דגים). טיול ריינג'רים שמורת הטבע "ניצנים" הריינג'ר כלי רכב 44X יעודי לנסיעת דיונות אתו נצא לחוויה מוטורית ייחודית בנהיגה עצמית!! (מגיל 21) נחצה בדהרה דיונות חול נרד לעמקים נסתרים ונחצה את יער השיטה המקיף את האגם משך הסיור שעה!שמורת הטבע "ניצנים" היא אתר הבית שלנו ולא בכדי... השמורה מאופיינת בדיונות חול יפיפיות, המספקות אתגר נהיגה מיוחד ומעניין, כמו גם נוף בראשית של חול זהוב, אגמי מי תהום, וקרבה לים. השמורה הינה נווה מדבר קטן והיא שופעת בעצי שקמה עתיקים, עצי תאנה, גפנים, שיחי פטל ועוד מנפלאות הטבע. תחילת המסלול ב"פארק ניצנים" אל מול האגם הקסום -מהאגם נצא אל עבר פארק החולות, אל הדיונות המפורסמות של ניצנים. בדרך נהנה מתוואי השטח המיוחד, נצלח את דיונות החול, נתרשם מנוף בראשית של החולות, מהצמחייה הייחודית, מתצפית על האגמים של ניצנים ואם יהיה לנו מזל- אולי נזכה לפגוש את אוכלוסיית בעלי החיים המייחדת את האזור (צבאים, דורבנים וכו'). BAJA NIZANIM סדנת נהיגת שטח עם רכבי "זחלן סלעים" מקצועי. באתר ממוקם מסלול טרשים מיוחד עליו ינסו האורחים את כוחם בנהיגת שטח "אמתית". כל זוג אורחים יקבל רכב עם שלט מדריך הנהיגה יחלק את התפקידים ביניהם (נווט+ נהג) לאחר ביצוע המשימה הראשונה יתחלף הזוג בתפקידים. תפריט סבבה בחולות תפריט צהרים- כשר (על אגם ניצנים) מנה עיקרית אסאדו עגל, מגוון ירקות שורש, עשבי תיבול ורוטב יין אדום- בבישול דרום אפריקאי מסורתי. צ'וריסוס קבבים תוספות: אורז עם עשבי גינה טריים וקצוצים פסטה פנה ברוטב עגבניות סלטים: רצועות כרוב לבן וסגול, אפונת גינה עדינה, שומשום קלוי, בויניגרייט על בסיס חומץ בן יין אדום משובח. טבולה ערבי אסלי, בורגול , עשבי תיבול גינה קצוצים, לימון סחוט טרי ושמן זית. סלט חומוס ביתי. רצועות גזר וצנון, פרוסות פטריות, טבעות בצל ירוק ברוטב אסיאתי. חציל עם טחינה. חמוצי הבית. מין הארגז : מיץ אשכוליות מיץ תפוזים מים פינת הקפה ותה בטעמים פאי פרות העונה קינוח מרענן ומתוק לחמניות ביס שחור ולבן או פרנות מרוקאיות • הישיבה סביב שולחנות ערוכים וכיסאות. • הכלים חד פעמיים מהודר.

יום שישי, 2 באוגוסט 2013

דרך הטעם והאתגר בגלבוע

*** יציאה מהמרכז לכיוון הגלבוע

*** קבלת פנים עם קפה ועוגה, יוגורט עם גרנולה ופירות, או בתענוג אחר

*** הצעה לפעילות אתגרית

***פעילות בפארק האתגרים של מלכישוע
פארק זה הוא מהמשוכללים והטובים בארץ. הפעילות מיועדת לקבוצות המעוניינות לעבור תהליך למידה המשלב בתוכו חוויות עוצמתיות, ומשמש מנוף לשיפור עבודת הצוות. הפעילות מתבצעת בהנחיית מדריכים מקצועיים, המוסמכים להפעיל פארקי חבלים, ובעלי מיומנויות בהנחיית קבוצות.
תפקיד המדריך לזהות ולנתח תהליכים המתרחשים בקבוצה במהלך הפעילות.


 
***הרצאה ו/או סדנת בישול, ובעונה סיור ליקוט
עם אורי מאיר צ'יזיק, שף ויועץ תזונתי עתיר ידע, העוסק בחקר ההיסטוריה של התזונה והרפואה. מחבר הספר צמחי בר למאכל.

*** ארוחה אורגנית נפלאה במבנה אדמה יפהפה בלב היער, או בחוץ במרחב הטבעי והיפה והנעים.

*** סיור מרתק בכפר הנגמלים מסמים - מלכישוע
הסבר על שטת הטיפול המיוחדת ותהליך השיקום, פגישה מעוררת שאלות ותובנות עם מטופל בכפר.

16:00 סיום משוער

לפרטים ולהזמנות 

יום גיבוש אקסטרים באתר סקי בגלבוע

סקי בגלבוע, הממוקם על מורדותיו הצפוניים של הר הגלבוע - מאפשר לאורחיו לגלוש על מדרון סקי מלאכותי - מתאים גם לאלה אשר בשבילם זו הפעם הראשונה, וגם לכאלה הרוצים להתאמן ולשפר את הביצועים.



בנוסף המקום מציע מגוון אטרקציות, רובה לייזר לקבוצות, טיולי ג'יפונים, טיולים רגליים, חוות תבלין מקומית ועוד - חוויה של כיף!


מסלול

*** יציאה מהמרכז לכיוון הגלבוע

*** ארוחת בוקר באדמ'ס

במתחם סקי בגלבוע שוכן בתוך בית אבן יפיפה "אדמ'ס קופי בר", ביסטרו מקסים ואיכותי המעניק למבקרים בו שלל אפשרויות להתענג על טעמים מגוונים כמו גם על קפה איכותי ביותר של חברת Mauro שהולך נהדר עם ארוחות הבוקר המומלצות: כמו למשל ארוחת בוקר בריק הכוללת שני עלי סיגר ממולאים בשתי ביצי עמק טריות עם עשבי תיבול ארומאטיים ולצידם סלט ירוק, מבחר ממרחים, לחם הגלבוע, מיץ טבעי מרענן וכאמור, הקפה המהולל. זאת רק אפשרות אחד לסעוד את ליבכם אצל "אדמס קופי בר". מעבר לתפריט הבוקר מציע הביסטרו המופלא הזה גם מנות רבות אחרות שיכולות להשביע ולהשאיר טעם נהדר של עוד, כמו למשל מנה של קיש ריבת בצל עם גבינת צ'דר משובחת וטימין, ראפ פטריות הגלבוע המורכב מטורטיה מקסיקנית ממולאת בפטריות פורטבלו ושמפניון, סהרוני בצל שאלוט שהוקפצו ברוטב טריאקי ועלי חסה רעננים מעל, סלט בטטה עם עלי בייבי טריים, פלפלים קלויים, גבינה בולגרית ופטריות שמפניון ויש גם פיצות, פסטות, דגים, כריכים עסיסיים עוד קשת שלמה של מנות חלביות מומלצות מאד. מעבר למנות עצמן תוכלו ליהנות גם ממגוון קוקטלים מפנקים ומקינוחים שלא יביישו אפילו פטיסרי צרפתי.


*** התנסות מאתגרת במסלולי הסקי

*** סיור והסבר בחוות תבלין בטבע - הרצאות בנושאי תבלינים וצמחי מרפא במרכז המבקרים חוות תבלין בטבע


במתחם סקי בגלבוע - חוות תבלינים המציעה מגוון רחב של פעילויות בטבע לזוגות, משפחות וקבוצות: • קטיף עצמי של תבלינים טריים • סיורים מודרכים בבתי צמחיה וגידול של תבלינים • הרצאות מרתקות בנושאי תבלינים והקשר שלהם לאיכות חיים ועל אזור הגלבוע - היסטוריה ומקומות קסומים. • טיולי שטח במיני ג'יפים במסלולי טבע פריחה ומעיינות. • מגוון רחב של פעילויות כיף ,הנאה והעשרה בטבע כגון: משחקי חשיבה, משחקי קבוצות , תחרויות היתוליות, חיפוש המטמון, קליעה למטרה, חץ וקשת , משימות קבוצתיות ועוד • הפסקה להכנה ושתית תה צמחים על טהרת חוות התבלינים • פעילויות יצירה מגוונת ועשירה לילדים על טהרת הטבע.


*** ארוחת צהריים מסעדת קימל (לא כשרה) מסעדת ג'וזף (כשרה)

קימל בגלבוע – מסעדת שף בניצוחו של שף שאול בן-אדרת, המלווה את מאכליו בחומרי גלם המעולים מהאזור, בשרים משובחים, דגה  טרייה, תבלינים יחודיים ורעננים. ניחוח של מחוז פרובנס כאן בעמק המעיינות.
בקימל בגלבוע בר משקאות ויינות ענק, חדר פרטי לאירועים, סוכת גפנים לאירועי קיץ, אירועים גדולים על מדרון ההר, בראנצ'ים ייחודיים וארוחות שף.
הגלבוע מקבל ניחוח חדש וקסום. שילוב של ביסטרו משובח ואיכותי, טעמים וניחוחות מיוחדים, הינם מתכון מנצח. ונוף, טוב, הנוף מדבר בעד עצמו...לגמרי.

מסעדת גוזף - גוזף היא מסעדת דיינר כשרה השוכנת במתחם הסקי בגלבוע. המסעדה מציעה חווית בילוי עדכנית ואוכל משובח כמיטב המסורת האמריקאית. החלל הפנימי מעוצב בסגנון הדיינרים האמריקאים וכולל מספר סגנונות ישיבה, חלל פנימי עם ספות סלון מרווחות, כסאות גבוהים לאכילה על הבר ומרפסת עצומה המשקיפה על הנוף המרהיב של הגלבוע. בתפריט מבחר רב של המבורגרים במשקלים וסגנונות שונים. כל ההמבורגרים נטחנים במקום מבשר בקר איכותי עם הקפדה על רמת טריות ללא פשרות. לאלה החפצים בגיוון , מציע המקום המבורגרים מבשר טלה, מפרגיות ואפילו מפטריות פורטובלו. מנת הדגל של גוזף היא ה"הר בורגר" - שתי קציצות ענקיות עם הר של תוספות בתוך לחמניה פריכה, לקרניבורים אמיתיים שבינינו. מלבד המבורגרים כולל התפריט מבחר מנות בסגנון פאסט פוד שקיבלו טאצ מיוחד, מבחר סלטים, כריכים בשריים איכותיים, שניצלים, חזה עוף, פרגיות ועוד. דגש רב ניתן לאירוח משפחות עם ילדים. ילדים זוכים לתשומת לב מיוחדת ולמבחר רב של מנות לילדים עם צופרים והפתעות.



*** טיול מיני ג'יפים בנוף הקסום של הרי הגלבוע
טיולי טבע במיני ג'יפים לאורך רכס הגלבוע ונופיו הקסומים, לחובבי הטבע ואוהבי החיים, בנהיגה עצמית בליווי מדריך, עם עצירה לשתיית תה צמחים והסבר על ייחוסו של הר הגלבוע. 

בכל רכב עד 4 נוסעים (מתאים לכל גיל), הנוהג ברכב חייב להיות בעל  רישיון  נהיגה, חווית טבע שלא הכרתם, לבודדים, משפחות וקבוצות.ישנה אפשרות לפעילויות אתגריות, חברתיות וחוויתיות בהתאמה אישית, בתיאום מראש. למעוניינים  ניתן  לשלב  סדנת  בישולי שדה וליקוט צמחים, וכן סדנת פויקה ומטפונה….
ניתן לשלב גם במהלך הטיול פעילות חברתית לבוגרים ולילדים יחד, אפיית פיתות בטבון. אפיית הפיתות תתבצע בשיתוף פעולה עם המדריך והילדים יוכלו ליהנות מהכנת הבצק, רידודו ותיבולו משלל התבלינים הנמצאים בחווה, ויחד עם זאת תיהנו מארוחה קלה המכילה מגוון גבינות וירקות.


17:00 שעת סיום משוערת

לפרטים ולהזמנה




Finding the right hotel just got a whole lot easier - HotelsCombined.com